• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Vonj pomladi v Park Centru Ljubljana

Agencija Vodik je za nakupovalno središče Park Center Ljubljana pripravila (pomladno) komunikacijsko akcijo »Pomlad je v zraku«. Ta ne vključuje le vizualne komponente, mimoidoči so lahko kampanjo oziroma pomlad tudi zavohali.

Vhode trgovin so opremili z dišečimi cvetovi, mimoidoči v centru Ljubljane pa so na plakatu prav tako lahko zavonjali pomlad v obliki dišečih cvetov. V okviru akcije poteka tudi nagradna igra, ki poteka v trgovinah znotraj Park Centra ter na njihovi strani nai Facebooku.

»Z zgodnjimi sončnimi žarki in vonjem zgodnjih pomladnih cvetlic smo v Vodiku zaznali, da je pomlad že v zraku. Ponudniki Park Centra Ljubljana so s pestro pomladno kolekcijo osvežili svojo ponudbo. Pri obiskovalcih je bilo zaznati veselje in igrivost. Naše izkušnje s pomladno obarvanim Park Centrom, vonjem pomladnih cvetlic in igrivostjo smo želeli deliti tudi z drugimi na plakatih in jih privabiti v Park Center, da tudi sami doživijo pomlad. Med opazovanjem nas je zanimalo, kako je videti pomlad iz zraka, zato smo obiskovalcem ponudili možnost, da osvojijo dron, s katerim si lahko ogledajo pomlad v Park Centru tudi iz te perspektive,« je za MM povedala kreativna direktorica Jasmina Horvat.