• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Irska pošta se pomladi

Irska pošta oziroma An Post je prenovo blagovne znamke in širitev portfelja storitev obeležila s serijo oglasov, kjer gre dobesedno med ljudi.

Agencija JWT Folk je za oglas »rekrutirala« televizijsko voditeljico Angelo Scanlon, ki gledalce popelje skozi življenje povprečnega Irca in mu pokaže, na kakšne načine je An Post del njihovega vsakdana. V oglasih je poudarek na novih storitvah, ki bodo uporabnikom n voljo, saj je cilj podjetja An Post tudi pomlajevanje oziroma posodobljenje znamke.

»Želeli smo osvežiti ikonično irsko znamko ter transformirati podjetje, da bo postalo bolj dostopno za potrošnike tako v resničnem kot v digitalnem svetu. Zato smo zasnovali kampanjo Za vaš svet« (»For Your World«), ki je usmerjena na mlajše generacije. Želimo jim pokazati, da z našo pomočjo lahko zdaj najemajo kredite, uporabljajo naše kreditne kartice ali preko aplikacij sledijo paketom, ki jih pošiljajo v tujino ...«  je povedala Debbie Byrne, vodja maloprodaje v An Postu.