• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WARC: Med agencijami največkrat nagrajena BBDO New York, med oglaševalci P&G

Marketinški portal WARC je objavil razvrstitev največkrat nagrajenih agencij, blagovnih znamk, oglaševalcev in holdingov. Naziv najboljše agencije je prejela agencija BBDO New York, naziv najboljše agencijske mreže pa BBDO Worldwide. Med holdingi prednjači Omnicom Group med blagovnimi znamkami pa Burger King. Procter & Gamble je največkrat nagrajen med oglaševalci.

Razvrstitev »Best of the Best 2019« so se letos odločili prvič, do sedaj so vedno razglasili le rezultate seznama WARC Ranking, ki združuje seznam stotih največkrat nagrajenih oglaševalskih, agencij, agencijskih mrež, holdingov, oglaševalcev, blagovnih znamk in držav. »Nova kategorija Best of the Best razkriva, katera podjetja najbolje delujejo glede na tri najpomembnejša marketiška merila: kreativnost, učinkovitost in medijsko odličnost,« je ob tej priložnosti povedal David Tiltman,vodja vsebin pri WARC-u.

Največkrat nagrajene agencije: 

1 BBDO New York

2 adam&eveDDB

3 McCann New York

4 AMV BBDO

5 MediaCom London

Največkrat nagrajene agencijske mreže

1 BBDO Worldwide

2 McCann Worldgroup

3 Ogilvy

4 DDB Worldwide

5 MediaCom

Največkrat nagrajeni holdingi

1 Omnicom Group

2 WPP

3 Interpublic Group

4 Publicis Groupe

5 Dentsu

Največkrat nagrajene blagovne znamke

1 Burger King

2 McDonald's

3 IKEA

4 Coca-Cola

5 Pedigree

Največkrat nagrajeni oglaševalci

1 Procter & Gamble

2 Unilever

3 Mars

4 Restaurant Brands International

5 Anheuser-Busch InBev