• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšla je nova knjiga Mitje Tuškeja

V založbi Marketing magazina smo izdali »Hokus pokus: fokus«, drugo knjigo o znamčenju Mitje Tuškeja, partnerja in stratega v skupini Formitas.

Konec leta 2015 smo pri Marketing magazinu izdali knjigo Mitjo Tuškeja »Brez frendov ni brendov« oziroma »ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.« Knjiga je razprodana, te dni pa je izšla že druga z naslovom »Hokus pokus: fokus«. Na 340 straneh boste dobili vpogled v to, »kako osredotočiti zgodbo znamke, da bodo komunikacije dolgoročno učinkovite«.

»Zgodba znamke, ki je zapisana tako, da upošteva tiste vrednote in značilnosti, ki jih z znamko povezujejo njeni porabniki, ima dober temelj. Če pisanju zgodbe znamke dodamo še vrednote, stališča in razmišljanja znamki najbolj zveste oziroma zavezane ciljne skupine, potem smo blizu zgodbe, ki znamko lahko vodi v boljšo prepoznavnost in večje deleže porabnikov,« v knjigi piše Tuškej.

Nekaj poglavij iz knjige ste pozorni bralci Marketing magazina lahko spremljali v zadnjih številkah revije. V njih se je Mitja Tuškej posvetil odličnim zgodbam kot temelju »dobrega in učinkovitega fokusa znamke«, dejstvu, da je demografsko ciljanje mrtvo, različnim organizacijskim konceptom dela z agencijami in prehodu od »full service« do »full focus« agencij.

Knjigo lahko po ceni 30 evrov naročite na [email protected]