• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mojca Randl je dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost

Priznanje za oglaševalsko osebnost letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas. Čestitamo!

»Stabilna, zanesljiva, zaupanja vredna agencija«

»Mojca Randl je prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. Izhodišče in središče njenega delovanja je agencija Formitas, ki jo je ustanovila leta 1988. V vsem tem času je bil Formitas stabilna, zanesljiva, zaupanja vredna agencija. Mojca pa se nikoli ni zamejila z obzidjem svoje agencije in svojih poslovnih interesov,« utemeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ). Poudarjajo tudi »razvoj in uspehe« Formitasa (vključno s številnimi nagradami, med katerimi je tudi aktualna  zlata nagrada Effie 2018)), »tako doma kot v mednarodnem prostoru«. Uspehi te agencije v utemeljitvi kažejo zmožnost razumevanja sprememb in potreb gospodarstva ter družbe.

Pri 27-ih letih je bila prva direktorica Zlatega bobna, sodelovala je pri postavljanju Slovenskega oglaševalskega festivala, pri nastajanju Slovenske oglaševalske zbornice, ne prav daleč, ko je nastajalo Oglaševalsko razsodišče. »Vizionarstvo in ne le sprejemanje, temveč tudi generiranje sprememb je Mojca Randl izkazovala ves čas prisotnosti na slovenski marketinški sceni,« še piše v utemeljitvi.

Več glav več ve 

Mojca Randl bo tudi na naslovnici nove, 454. številke Marketing magazine, ki izide 30. marca. Spodaj objavljamo odlomka iz intervjuja, v katerih govori o tem, zakaj ji je delo v oglaševanju tudi po tridesetih letih še vedno tako vznemirljivo. Pri tem še posebej izpostavlja pomen dobre in povezane ekipe, ki jo družijo skupne vrednote.

»Vsak dan, vsak teden, vsako leto prinese nekaj novega, drugačnega. Vsak dan je nov izziv. Zame, ki obožujem izzive, je to ena od največjih prednosti naše dejavnosti. Nikoli ni enako, ves čas se vse spreminja in vsak trenutek moraš biti pripravljen in dovolj radoveden, da si kos novostim, spremembam in izzivom. To je nekaj najlepšega in najboljšega, kar lahko v svoji karieri doživljaš. Ni bolje in slabše, je samo odlično in drugačno.« 

»Če imaš svoje delo rad in če imaš odlične odnose s sodelavci, potem je tudi v težjih situacijah lažje. Spoznala sem, da je poleg prijetnega vsakdana velika prednost dobre in povezane ekipe, ki »teče« na iste vrednote, to, da lahko ključne odločitve tako o razvoju podjetja kot tudi o težavah deliš z njimi. Torej, nisi sam. Reklo »več glav več ve« se je v moji poslovni praksi pokazalo kot edina prava pot. Še posebej v težjih situacijah, ko bi sama morda obupala in vse skupaj pustila. Če pa imaš odlične partnerje in uigran ter strasten tim, je vedno nekdo, ki vidi luči na koncu tunela in ki ga kljub težavam navdaja optimizem, ki jasno vidi pot naprej.«