• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zabavna plat bančništva

Bančništvo je v zadnjih letih (morda desetletjih) doživelo precej sprememb. Če so ljudje včasih plače dvigovali na banki in plačevali s čeki, je danes to že zgodovina. Vrste na bankah so krajše, saj zlasti mlajše generacije uporabljajo spletno banko, zdaj pa je v Sloveniji na voljo še ena novost: Addiko Chat Banking.

Gre za novo sodobno digitalno storitev, ki je nastala v sodelovanju Addiko banke in Viberja, priljubljene mobilne komunikacijske platforme. Ponudnika sta združila moči in razvila prvo digitalno finančno storitev preko komunikacijske platforme Viber v Sloveniji. Dejstvo je, da so zapletene in počasne bančne storitve stvar preteklosti. Tehnološki trendi in digitalizacija spreminjajo svet, ki je danes lahko enostaven in zabaven. Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko banke je ob predstavitvi nove storitve povedal, da stranke zahtevajo sodobne storitve in da želijo s svojimi financami upravljati na način, ki ga izberejo same. »Addiko Chat Banking spreminja sodobno bančništvo, kamor vnašamo tudi zabavno plat. Hkrati našim strankam nudi neko dodano vrednosti,« je prepričan.

Momchil Elenkov, globalni direktor partnerskih povezovanj pri podjetju Rakuten Viber je prepričan, da bodo uporabniki storitev dobro sprejeli, saj meni, da so danes pametni mobilni telefoni nepogrešljiv del življenja vseh ljudi, tudi starejših generacij, ki novosti sprejemajo z veseljem in zanimanjem. »Viber ima že več kot milijardo uporabnikov v več kot 190 državah sveta in lahko rečem, da so zelo aktivni, saj na dan na Viberju preživijo več kot trideset minut. Vesel sem, da smo sklenili sodelovanje z Addikom, saj vedno pazljivo iščemo poslovne partnerje in se zavedamo, da je najbolj pomembna kakovost,« je med drugim povedal Bolgar, ki je Slovenijo obiskal prvič, a je prepričan, da se bo novost na našem trgu dobro obnesla.

Ker želijo pritegniti čim več uporabnikov, bodo stavili predvsem na eno stvar: enostavnost. »Že sama aktivacija je zelo preprosta, saj so potrebni le trije koraki, pa tudi potem smo poskrbeli za to, da uporabniku ne ponujamo ogromnega števila nepotrebnih funkcij, ampak le tiste najbolj osnovne,« je povedal Srdjan Novaković, vrhunski strokovnjak na področju digitalnih bančnih storitev in regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Skupini. Z nekaj kliki lahko uporabnik tako preveri stanje na svojem računu, pregleda promet ali opravi plačilo. Lahko tudi poišče najbližjo banko ali bankomat ali pa se pozanima glede možnega kredita. Zelo zanimiva in nedvomno tudi uporabna funkcija je P2P (Peer-to-peer), s pomočjo katere na zelo preprost način preneseš oziroma prenakažeš denar nekomu, ki je shranjen v tvojem imeniku (tudi če ni komitent Addiko banke). Uvedli so še eno inovacijo, in sicer Viber Community, platformo, kjer komitenti lahko dobijo različne informacije, vse uporabnike Viberja pa čakajo tudi tako imenovani Addiko »stickerji«, ki jih v klepetu z najbližjimi lahko uporablja prav vsak. In največja prednost Addiko Chat Bankinga? »Največja prednost je zagotovo ta, da lahko uporabniki koristijo bančne storitve na kanalu, kjer tudi sicer preživijo največ časa – torej na platformah za klepet. To je naša največja prednost pred konkurenti, saj tega nima nobena slovenska banka,« je za MM povedal Srdjan Novaković.

Na fotografiji (z leve): uspešna partnerska in regijska naveza - Srdjan Novaković, izvršni direktor digitalnega poslovanja Addiko Skupine, Momchil Elenkov, direktor Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber in Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Banke Slovenija.