• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi Nike ni pozabil na močne ženske

Valu kampanj z »girl power«, ki se nadaljuje tudi po 8. marcu, se je Nike pridružil z oglasom »We have always done it«. Oglas je prvotno promocija športnega nedrčka FK FEnom Bra, hkrati pa je hvalnica ženstvenosti in ženskega športa.

Oglas je režirala mlada Eloise King iz produkcijske hiše Prettybird UK, v njem pa so v ospredje postavili umetnico in plesalko Belen Leroux. Belem pleše na glasbo, ki je nastala posebej za ta oglas.

»Ženske in njihovo zdravstveno stanje je pogosto veljalo za nekakšen tabu – začenši z menstruacijo. Z oglasom, ki se dogaja nekje v bližnji prihodnosti smo želeli pokazati, da lahko obstaja svet brez kulturnih in družbenih ovir in kjer so ženske lahko tisto, kar čutijo, da so. Želeli smo preseči družbeno neenakost in doseči sprejemanje žensk, ki so drugačne, močne, divje …« pravi Eloise King.