• Facebook
  • Twitter
  • RSS

In nagrado Effie® dobi ...

Effie dan učinkovitosti se je končal z zaključno prireditvijo, na kateri so podelili nagrade Effie Slovenija 2018. Slavnostna podelitev je bila letos po desetih letih ponovno v ljubljanski Festivalni dvorani, podelili pa so tri zlate, eno srebrno in štiri bronaste nagrade Effie. Poleg tega je pet akcij prejelo priznanje za finalista, še nepodeljena platinasta nagrada Effie Slovenija pa bo tudi tokrat počakala na naslednjo izvedbo.

In kdo so prejemniki nagrad?

Zlate nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:

- A1 Slovenija in agencija Grey Ljubljana (v sodelovanju z agencijami Taktik, Mediodrom, Sonce.net in Zavod Multipraktik) za akcijo Lahkonočnice v kategoriji Družbeno dobro

- Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA (v sodelovanju z agencijami Media Publikum, iProm in Valicon) za akcijo Odkrij, kako jih imaš ti najraje! v kategoriji Potrošni izdelki – hrana

- Spar Slovenija in agenciji Formitas creative ter AM komunikacije (v sodelovanju s partnerji Pro Plus, NLB d.d. in Summit motors d.o.o.) za akcijo Štartaj, Slovenija! v kategoriji Storitve – trgovine.

Srebrne nagrade so se razveselili:

- Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o. (v sodelovanju z agencijama Renderspace d.o.o. ter Pristop Media d.o.o.) za akcijo Modri svet v kategoriji Storitve – telekomunikacije in IT

Bronaste nagrade so prejeli:

- Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agenciji Luna \TBWA ter Publicis Groupe Slovenia (v sodelovanju z Agencijo 101) za akcijo Dolgoročna strategija Argete Junior v kategoriji Dolgoročna učinkovitost

- Pivovarna Laško Union d. o. o. in agencija Luna \TBWA (v sodelovanju z agencijo Media Publikum) za akcijo Laško Stava v kategoriji Potrošni izdelki – pijača

- Lidl Slovenija in agencija Luna \TBWA (v sodelovanju z agencijama CNJ d.o.o. in OMD Slovenija) za akcijo Lidl praznuje 10 let v kategoriji Storitve – trgovine

- Telekom Slovenije, d.d. in agencija Luna \TBWA (v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o.) za akcijo Vi podpirate Slovenijo, mi skrbimo za vas. v kategoriji Medorganizacijski trgi (B2B).

Pa priznanja finalistom Effie Slovenija 2018? Ta so prejeli Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga (v sodelovanju z agencijama Pristop Media d.o.o. in AVI) za akcijo Dobro sem v kategoriji Storitve – trgovine, Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga (v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o.) za akcijo Moje znamke v kategoriji Storitve – trgovine, UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji Družbeno dobro, UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji Nizkoproračunske akcije ter Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o. (v sodelovanju s partnerji Renderspace d.o.o., Pristop Media d.o.o. in TSmedia, d.o.o.) za akcijo Za naše v kategoriji Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev.

Posebno nagrado razvojnega partnerja Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediane za uporabo raziskav je prejel Spar Slovenija za akcijo Štartaj, Slovenija!.

Priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki po metodologiji Effie Effectiveness Index (EEI) prejmejo:

• naziv najbolj učinkovitega oglaševalca v letu 2018 po metodologiji EEI si delita Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Telekom Slovenije, d.d.;

• najbolj učinkovita agencija v letu 2018 po metodologiji EEI je Luna \TBWA;

• naziv najbolj učinkovite blagovne znamke v letu 2018 po metodologiji EEI si delita Argeta in Telekom Slovenije.

Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Desetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo trinajst finalistov, o nagrajencih pa je odločala petnajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom predsednice mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn, ki »si bo predsedovanje žiriji Effie Slovenija 2018 najbolj zapomnila po kakovostnih prijavah, med katerimi so nekatere resnično navdihujoče, ter po argumentirani, strokovni in objektivni razpravi članov žirije, ki je usklajeno izbrala najboljše projekte aktualnega Effie obdobja«.