• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ker je bolj pomembno, da vidite cesto kot oglas

Argentinska zavarovalnica La Caja se je domislila zanimivega načina za izboljševanje varnosti na cestah. Namesto, da bi osvetlili oglasne panoje, so osvetlili cesto.

Izhodišče akcije je dejstvo, da Argentina ne velja za državo z najbolj varnim cestnim prometom. Veliko cest je ponoči neosvetljenih in zato veljajo za precej nevarne. Zato so se v La Caji skupaj z agencijo TBWA\Buenos Aires odločili, da bodo naredili nekaj dobrega za voznike.

Poiskali so najbolj nevarne cestne ovinke v Argentini, se pozanimali, če je tam mogoče postaviti obcestni oglas ter s pomočjo strokovnjakov izračunali, kako velik mora ta biti in koliko luči mora biti na njem, da bo ovinek čim bolje osvetljen. Ker se jim zdi zelo pomembno, da javnost ozaveščajo o varnosti na cesti, so posneli tudi oglas, ki so ga zaključili s pomembnim stavkom: »To, da vidite ta ovinek, je veliko bolj pomembno kot da vidite oglas za našo zavarovalnico!«