• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BMW v novem oglasu drvi s profesionalno dirkačico

Tudi nemški avtomobilist BMW se z oglasom poklanja (močnim) ženskam. V »Moč je prišla daleč« spremljamo zgodbo 20-letne dirkačice Aurore Straus, ki briljira tako na dirkalnih stezah kot tudi v študentskih klopeh.

Zvezdnica njihovega najnovejšega oglasa je 20-letna Aurora Straus, profesionalna dirkačica, ki gledalcem zaupa svojo zgodbo. Sprejeli so jo namreč na eno najprestižnejših univerz na svetu, Harvard, a je ponudbo sprva odklonila, saj se je želela posvetiti izključno svoji športni karieri. Kasneje ugotovi, da zmore vse in danes je uspešna študentka ter tekmovalka.

Posebnost oglasa so tudi njegovi ustvarjalci oziroma ustvarjalke, ki so izključno ženske. Javnost ga je prvič videla prav na osmi marec, ko je Strausova lansirala svojo spletno stran Girls With Drive. Njen namen pa je tudi promocija istoimenske neprofitne organizacije Girls With Drive, ki pomaga mladim dekletom in ženskam pri karierah v poklicih, ki so »rezervirani« pretežno za moške. Poleg avtomobilske industrije sem sodita tudi poslovni svet in politika.