• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Neustrašna deklica« po novem tudi v Londonu

»Neustrašna deklica«, ena največkrat nagrajenih kampanj leta 2017, je ob svoji obletnici svoje mesto in kipec našla v britanski prestolnici.

Pred dvema letoma je finančno podjetje State Street Global Advisors v sodelovanju z agencijo McCann New York začelo z oglaševalsko akcijo »Neustrašna deklica«, ki je na oglaševalskih tekmovanjih pobrala praktično vse, kar je bilo mogoče pobrati. Obletnico so proslavili s postavitvijo kipa v središču Londona ter s predstavitvijo rezultatov. Obletnica je sovpadala z osmim marcem, saj so na predvečer tega praznika leta 2017 začeli s kampanjo. Od takrat se je na pobudo podjetja State Street Global Advisors drugim podjetjem, naj v svoje vodstvo dodajo žensko (ali naj se zavežejo, da bodo to storili v bližnji prihodnosti) odzvalo 445 od 1265-ih podjetij.

Še nekaj številk: leta 2017 je bilo podjetij, ki niso imeli v vodstvu ali upravi niti ene ženske 1228. V istem letu se je na pobudo odzvalo in to spremenilo kar 301 podjetje. V letu 2018 so bile številke še nekoliko višje – podjetij je bilo 1265, a žensko je v vodstvo dodalo kar 423 podjetij, 22 pa se jih je zavezalo, da bodo to storila v bližnji prihodnosti.

Nekaj dela pa čaka še tudi State Street Global Advisors, saj je v 28-članski upravi le 7 žensk.