• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Leva za izjemne dosežke bosta v Cannesu prejela Jeff Goodby in Rich Silverstein

Nagrado za izjemen prispevek h kreativni industriji, tako imenovanega leva svetega Marka, bosta na festivalu Cannes Lions letos prejela Jeff Goodby in Rich Silverstein, ustanovitelja agencije Goodby Silverstein & Partners.

Agencijo Goodby Silverstein & Partners (sprva Goodby, Berlin & Silverstein) so leta 1983 ustanovili Jeff Goodby, Andy Berlin in Rich Silverstein. Berlin se je leta 1992 umaknil, GSP pa je zdaj del mreže Omnicom. Zanimivo je, da oba nagrajenca prvotno izhajata iz medijev, Goodby je bil novinar in ilustrator pri The Boston Herald American, Time Magazine in Mother Jones, Silverstein pa umetniški direktor pri glasbeni reviji The Rolling Stone. Do ideje o skupni agenciji sta prišla med delom za agencijo Ogilvy & Mather. Ne le, da je GSP prejela ogromno kanskih levov, številna dela so postala stalne razstave v newyorškem Muzeju moderne umetnosti. Organizatorji kanskih levov njuno delo označuje kot tista, ki »presegajo medije«. »Ljudje, ki so bili vsa ta leta z nama so spremenili panogo veliko, kot pa bi jo lahko jaz ali Rich sama. Duh humanosti je našo agencijo oblikoval v prostor za stvari, ki jih do takrat ni naredil še nihče. To smo počeli vedno znova, z novimi ljudmi. Ponosni smo na ustvarjene ideje, prijateljstva, naročnike in družine, ki nam vse to omogočajo že 35 let,« je bil v sporočilu za javnost skromen Goodby. Nagrado bosta prejela na zaključni podelitvi nagrad festivala Cannes Lions, ki bo 21. junija.

Nekaj najbolj znanih oglasov agencije:

Akcija: »I love this game«, naročnik: NBA

Akcija: »Skateboarding«, naročnik: Nike

Akcija: »Invent«, naročnik: Hewlett-Packard