• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mladi vozniki, kar mirno!

Nedavne raziskave v ZDA kažejo, da se veliko mladih voznikov za volanom počuti neprijetno in negotovo. Zanje so pri nevladni organizaciji THINK! pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri voznikom na simpatičen in duhovit način delijo nasvete za varno vožnjo.

Izhodišče akcije je podatek, da velik odstotek ameriških voznikov v starostni skupini od 17 do 30 let je mnenja, da se človek ne nauči voziti avtomobila v avtošoli, ampak šele potem, ko se dejansko odpravi na cesto in začne pridobivati praktične izkušnje. Čeprav se pred drugimi pretvarjajo, da so za volanom povsem samozavestni, naj bi imeli kar precej težav, oglasi iz serije »Road Whisperer« (»Šepetalec na cesti«) pa naj bi jim pomagali, da se čim bolj sprostijo.

Glavni junak akcije sicer očitno spominja na Jeffa Bridgesa iz filma Veliki Lebowski. Ta mladim voznikom z zadnjega sedeža daje dobronamerne nasvete, s svojo duhovitostjo pa poskuša tudi malce sprostiti njihovo napetost. Kratki oglasi, ki se bodo osredotočali na vožnjo ponoči, vožnjo po vaških cestah, po avtocesti, na skrb za pnevmatike in podobno, bodo na ogled na družabnih omrežjih ter na spletu, dva izmed njih pa bodo prikazovali tudi v kinematografih pred filmskimi projekcijami. Ob tej priložnosti so ustvarili tudi GIF-e, ki bodo nedvomno prav tako zbudili precej pozornosti.