• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Amazon zapira pop-up trgovine

Po poročanju časopisa The Wall Street Journal, naj bi do konca aprila Amazon zaprl vseh 87 tako imenovanih »pop-up trgovin« in prekinil delovno razmerje z vsemi zaposlenimi.

Amazon je pred približno petimi leti uvedel koncept pop-up trgovin, v katerih so na določenih lokacijah (na primer v nakupovalnih središčih in večjih supermarketih) postavili kioskom podobne prodajalne, v katerih so potencialni kupci lahko v živo pogledali in preizkusili določene izdelke, ki so bili sicer naprodaj na Amazonovi spletni strani.

Zdaj naj bi se odločili, da bodo te trgovine zaprli in se osredotočili na prodajo knjigin prodajalne  z izdelki s štirimi zvezdicami (ki so jih ocenili uporabniki). »V primeru pop-up trgovin v naših prodajalnah je šlo za eksperiment, a izkazalo se je, da so naši kupci bolj vajeni drugačnega sloga nakupovanja,« je povedala Michelle Gass, direktorica prodajaln Kohls, v katerih je Amazon med drugim postavil svoje »kioske«.