• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lürzer's Archive objavil zmagovalce natečaja Grand Slam

Oglaševalska revija Lürzer's Archive je objavila zmagovalce drugega natečaja Grand Slam, ki poleg kakovosti del izstopa predvsem po tem, da zmagovalci prejmejo denarne nagrade. Od slovenskih prijaviteljev je bil najbližje uspehu Pristop, ki se je z akcijo »NEO.« za Telekom Slovenije uvrstil med finaliste.

Lürzer's Archive je leta 2017 presenetil oglaševalski svet z napovedjo, da bodo zmagovalcem natečaja Grand Slam (torej dobitnikom bronastih, srebrnih in zlatih nagrad) namesto kipcev, plaket in drugih »okrasnih« simbolov, podelili – ja, uganili ste – denar! Letos bodo med zmagovalce razdelili okrog 19 tisoč evrov.

Spodaj objavljamo zmagovalce zlatih nagrad, vse pa si lahko ogledate tukaj.

1. Dogodki

Akcija: »Scary Clown Night«, naročnik: Burger King, agencija: LOLA MullenLowe

 2. Tiskani oglasi in zunanje oglaševanje

Akcija: »Follow the Arches/Next Exit«, naročnik: McDonald's, agencija: Cossette

 Akcija: »Follow the Arches/Just Missed Us«, naročnik: McDonald's, agencija: Cossette

3. Najboljša uporaba zvoka

Akcija: »Westworld: The Maze«, naročnik: HBO, agencija: 360i

4. Najboljša fotografija:

Akcija: »Heroes«, naročnik: KFC, agencija: Illusion

Akcija: »Block Out the Chaos: World Leaders«, naročnik: JBL, agencija: Illusion