• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sprehod skozi zgodovino F1

Sky Sports bo med britanskimi televizijskimi programi letos ekskluzivno pokrival 20 od enaindvajsetih tekem Formule ena. Ob tej priložnosti so ustvarili oglas, v katerem nas v štiridesetih sekundah popeljejo skozi zgodovino tega športa.

Njihova hišna agencija Sky Creative Agency je v sodelovanju z ENVY Advertising pripravila oglas, ki nas popelje tja, kjer se je vse skupaj začelo. V petdeseta leta, ko je za Ferrari tekmoval Juan Manuel Fangio, pa nato v leto 1977 z legendarnim modelom Lotus ’79, preko spora med Ayrtonom Senno in Alainom Prostom leta 1989, pa vse do današnjih dni, ko nekdanja svetovna prvaka Jenson Button in Nico Rosberg pozdravita novo poglavje F1. V oglasu imajo ključno vlogo glasba in predvsem zvoki, na katere so se najbolj osredotočili. Tako na zvoke v ozadju kot tudi na zvoke dirkalnikov, saj se strokovnjaki za ton zavedajo, da poznavalci in navijači formule ena obvladajo vsako podrobnost – tudi to, kako zvenijo posamezni modeli dirkalnikov.