• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zemantino matično podjetje prevzelo nemškega tekmeca

Podjetje Outbrain, ki je razvilo platformo za priporočanje vsebin in leta 2017 prevzelo slovenski startup Zemanta, je napovedalo prevzem nemške družbe Ligatus. Ta je specializirana za nativno oglaševanje, s prevzemom pa želi Outbrain utrditi svoj položaj Evropi.

Outbrainova direktorja David Kostman in Yaron Galai. Foto: Noam Gala

Podobno kot Outbrain je tudi Ligatus razvil platformo za priporočilo vsebin, pisarne pa ima (poleg sedeža v Kölnu) Franciji, Španiji, Italiji, Belgiji in na Nizozemskem. S prevzemom si bo Outbrain razširil mrežo z z več kot 1400 založniki, kot so RTL, STERN in Femme Actuelle.

»V Zemanti smo ponosni, da soustvarjamo daleč najboljšo in največjo nativno mrežo v Evropi. Ljubljanska pisarna se je po prevzemu odlično razvila, in zato vem, da se bodo novi sodelavci iz Ligatusa dobro ujeli. Odkar smo se pridružili Outbrainu, smo v Ljubljani potrojili ekipo, in to na vseh področjih. Razširili smo oddelke za razvoj, umetno inteligenco in skrb za uporabnike in dodali ekipo za nadzor vsebin,« je za MM povedal soustanovitelj Zemante Boštjan Špetič.