• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Mercator jemljemo kot generično ime za trgovino«

Mercator danes praznuje 70 let ustanovitve. Ob tem jubileju so v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga zasnovali komunikacijsko kampanjo, ki gre po sledeh prisotnosti najboljšega soseda v vsakodnevnem življenju.

V televizijskem oglasu tako nastopajo znani Slovenci, ki jih Mercator spremlja v njihovem vsakdanjiku. Mercatorjeva vrečka se tako pojavi v novi knjigi Leninov park pisatelja Tadeja Goloba, skupina Dan D pa vadi in ustvarja v prostorih pod nekdanjim novomeškim hipermarketom Mercator. Skupina je za Mercatorjevo jubilejno kampanjo v novem aranžmaju odigrala svojo najbolj znano skladbo Čas. V oglasu ujamemo tudi enega od arhitektov Maxi marketa, Antona Pibernika, prisluhnemo glasu slovenske igralke Milene Zupančič in pri snovanju novih delovnih oblačil za Maxi spremljamo kostumografa Alana Hranitelja.

»Ali kot pravi v dokumentarcu o snemanju pisatelj Tadej Golob: »Zgleda, da nam je ta Mercator tako zlezel pod kožo, da ga jemljemo kot generično ime za trgovino. Ob tem sem odraščal.«,« dodajajo pri Mercatorju.