• Facebook
  • Twitter
  • RSS

YouTube ukinil komentiranje posnetkov z otroki

Po tistem, ko so sodelovanje z YouTube-om prekinile blagovne znamke kot so AT&T, Hasbro, Disney, Nestle in Epic Games, so se pri tem portalu odločili, da bodo precej zaostrili svojo politiko komentiranja pod objavljenimi posnetki.

Ko je nek bloger odkril, da veriga pedofilov komentira in celo objavlja sporne povezave pod posnetki, v katerih se pojavljajo mladoletni otroci, so onemogočili komentiranje pod posnetki z mladoletnimi. S tem želijo poudariti, da jih zelo skrbi varnost ter seveda tudi obdržati oglaševalce. Onemogočili naj bi že možnost komentiranja na več kot desetih milijonih videov, v naslednjih mesecih pa bodo s tem še nadaljevali.

Odločili so se tudi, da bodo na nekaterih kanalih pustili možnost komentiranja, a tam bodo morali ustvarjalci aktivno spremljati komentarje, hkrati pa so vzpostavili orodje za selekcijo komentarjev, ki naj bi zaznalo ter odstranilo neprimerne komentarje dvakrat hitreje in bolj učinkovito kot prej.

YouTube sicer ni edini s težavami v povezavi z varnostjo mlajših uporabnikov. Aplikacija TikTok, o kateri smo pisali tudi mi, je morala plačati pet milijonov evrov, ker je na nezakonit način zbirala osebne podatke otrok, starih trinajst let in manj. Medtem, ko se določeni ponudniki borijo za to, da bi ohranili oglaševalce, so v tem prepoznali dobro priložnost drugi –  Condé Nast je na primer že ponudil svojo novo platformo Prime, ki naj bi bila odlična alternativa za oglaševalce.