• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Čevlji Peter Kozina bodo premikali meje oblikovanja«

Januarja 2019 oziroma slabo leto po nakupu blagovne znamke Peko je Alpina napovedala novo marketinško strategijo. Največ sprememb se nanaša na segment modne obutve. Ena od najbolj tradicionalnih slovenskih znamk, ki za večino marketinških aktivnosti poskrbi »v hiši«, je kot največjo novost napovedala popolnoma novo kolekcijo modne obutve blagovne znamke Peter Kozina.

»V kolekciji Alpina za jesen in zimo 2019/20 lahko pričakujemo celostno osvežitev modelov, nove materiale, vzorce in barve. Največja novost je popolnoma nova kolekcija modne obutve blagovne znamke Peter Kozina, ki bo v žirovski tovarni premikala meje oblikovanja v smeri globalnih modnih smernic, upoštevajoč trende urbane mode, atraktivnih vzorcev in materialov,« je za MM povedala Nives Markelj, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v Alpini. Poudarja, da bo trendovska, višjega cenovnega razreda in primerna za različne priložnosti. Novosti se sicer obetajo tudi za moške, saj bodo v razvoju združili znanje in dolgoletne izkušnje dveh najstarejših slovenskih čevljarskih industrij. »Razvoj modne obutve za blagovno znamko Peko je usmerjen v elegantno, predvsem moško, modno obutev srednjega do višjega cenovnega razreda, klasičnega videza in kakovostne izdelave iz naravnih materialov.«

Tudi v prihodnje nameravajo večino aktivnosti tržnega komuniciranja zadržati v hiši, po potrebi pa bodo za posamezne oglaševalske akcije sodelovali tudi z agencijami in zunanjimi izvajalci. »Velik del letošnjih marketinških aktivnosti bo predstavljala komunikacija na digitalnih kanalih. Čevlji Peter Kozina bodo že to jesen »preplavili« družbene medije. Ključni kanali prodaje in promocije novih kolekcij modne obutve Peko in Peter Kozina bodo prav družbeni mediji in spletna prodaja. Glede na trend velike rasti spletne prodaje obutve v letu 2018 načrtujemo, da bo povpraševanje po novostih na spletu še naraščalo,« pripoveduje Nives Markelj in dodaja, da se bodo z omenjenima blagovnima znamkama usmerjali tudi v »multibrand« trgovine (torej fizične in na spletu), saj tam vidijo priložnost za rast prodaje tudi na tujih trgih, kjer še niso prisotni.