• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Mercedes je način življenja

Na naslovnici prve letošnje, že 453. številke Marketing magazina je Metka Kejžar, vodja marketinga v podjetju Autocommerce. Z njo smo se pogovarjali vse od preobrazbe znamke Mercedes-Benz preko tedna mode MBFWLJ pa do (zmotnega) prepričanja, da Mercedese vozijo le starejši.

 Mercedes-Benz je odličen primer blagovne znamke, ki je prešla obsežen proces preobrazbe iz sicer prestižne, a tradicionalne, v mladostno in moderno znamko, ki inovativno odgovarja na izzive sodobnega časa. Na slovenskem trgu ji je to v veliki meri uspelo po zaslugi Metke Kejžar, direktorice trženja in odnosov z javnostmi v podjetju Autocommerce. »Mercedes ima vrhunske izdelke, ljudem nudi najnovejšo tehnologijo in varnost; mi, zaposleni, pa moramo poskrbeti za storitev z dodano vrednostjo, zaradi katere se bo stranka počutila posebno in bo pripravljena odšteti toliko več za vozilo. Nekateri za Mercedesa varčujejo celo življenje, zato imajo do njega visoka pričakovanja. Ljudem ne smemo vzeti iskrice, ki so jo našli v naši blagovni znamki, zato moramo prav vsako podrobnost izpiliti do konca in vedno skrbeti za presežke,« pravi Kejžarjeva.

V novem MM-u berete tudi o MM-ovi akciji (oziroma akcijah) leta 2018, B-reportu in 08DIGGITU. Za vas smo naredili pregled oglaševanja v letu 2018, pogovarjali smo se z oblikovalko Laro Bohinc, Jako Gornikom, direktorjem agencije FM in Nino Bolcar Tomažin, lastnico agencije Propiar in predsednico slovenske sekcije Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev (IABC Slovenija), med blagovnimi znamkami pa predstavljamo Alpino.

MM NOVICE

Havas končno v Sloveniji

24ur.com ima že 20 let

BTC sledi trendom z novo kulinarično blagovno znamko

Stari časopisni izvodi so le dva klika stran

KOLUMMNE

Denis Oštir: Ne zavidajte nam službenih poti

Janja Božič Marolt: Red Bull ti da krila vs. Recess ti da pavzo

Petra Krulc: Pisarniški trači uničujejo kulturo podjetja

Aljoša Bagola: Kako imeti vizijo?

Lea Stanković: Ezel

MMARKETING

Milena Jakovljević, predsednica žirije DIGGIT 2019

Pregled oglaševanja v letu 2018: dobra milijarda evrov bruto

MM-ova akcija leta 2018

B-report 2018

FESTIVALSKI TURIZEMM

Vrhunski govorci na SOF-u

Outstanding 2018

Kreativnost in učinkovitost sta kot jin in jang

Trende je treba predvidevati, še boljše pa ustvarjati

MED MMEDIJI

»Televizija je maraton, šprint je samo zvečer«

Bodo tudi v letu 2019 družbena omrežja še cvetela?

Ko introvertirani strokovnjak postane največji vplivnež vaše B2B-znamke

Kaj ima kulinarika skupnega s plačilnimi karticami?

MED ZNAMMKAMI

Mali junaki osvajajo svet

In tako smo ostali brez nedrčka …

Nomago postavlja nov mejnik v mobilnosti

Generali kot doživljenjski partner strankam

Zgodbičimo! Skupaj z »našimi«.

MED AGENCIJAMMI

Dogodki so močno marketinško orodje, ne pa nujno zlo

Ključne so vrednote!

Arabsko vesolje agencije Spaceplum

Najopaznejši oglasi meseca

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Umetna inteligenca in lažne novice so največji izziv (tudi) za komunikatorje

Vprašanja, ki mučijo piarovce

TRENDI

Trendi, ki nas čakajo v letu 2019

CES in priporočila, kako ostati na tekočem

NEO: »Končno nekdo, ki me razume«

TikTok – modna muha ali nova (najstniška) realnost?

DIZAJN

Alpina: brezčasna modrost žirovskih čevljarjev

Lara Bohinc: »Ne želim graditi na sebi kot na osebni znamki!«

Vrhunski marketing zgodnjega krščanstva

Brexit: (marketinška) priprava na izhod