• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo - SKB v novi podobi

Ob prenovi blagovne znamke matične skupine Societe Generale Group se banka SKB v tudi v Sloveniji predstavlja v novi podobi in sloganom »Prihodnost ste vi«. Komunikacijska akcija bo potekala v dveh delih, proces izbora partnerske agencije pa še ni končan.

Kot so nam povedali v banki, SKB kot del Skupine Societe Generale sledi celostni grafični podobi matične skupine. »Nova celostna podoba se prilagaja slovenskemu trgu s slovensko različico slogana, prilagojeno različico video oglasa in izborom fotografij,« so za MM povedali v SKB.

Poleg interne komunikacije bo potekala tudi eksterna komunikacija, ki v prvem valu (med 19. februarjem in 15. marcem), obsega aktivnosti na prodajnih mestih, spletni strani in v družbenih medijih. »Uporabili smo ključna sporočila, ki so dokazi za blagovno znamko in opravičujejo slogan »Prihodnost ste vi«. Pojasnjujemo naše pobude in podporo strankam na različnih področjih bančnega poslovanja, pomen slogana dokazujemo z našo ponudbo in storitvami ter različnimi pobudami in projekti, pomembnimi tako za stranke kot naše širše okolje.«

 V drugem valu oziroma po 15. marcu načrtujejo komunikacijo blagovne znamke preko ponudbe in produktno komunikacijo. »Za ta namen trenutno poteka izbor partnerske slovenske agencije, s katero bomo sodelovali pri nadaljnjih projektih uvedbe nove pozicije blagovne znamke SKB v dnevni komunikaciji.«