• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rezerviraj zdaj, šefa lahko vprašaš kasneje

Booking.com z novo akcijo »Be a Booker« izpostavlja prednosti svoje storitve, predvsem možnost brezplačne odpovedi rezervacije.

Objave in sanjarjenje na družbenih omrežjih sicer ima svoje prednosti, a se seveda ne more primerjati z (resničnimi) radostmi potovanja, poudarjajo pri Booking.com. S skupnostjo tako imenovanih »bookerjev«, vas želi podjetje »odrešiti« raznih izgovorov za odpoved potovanja. Ker omogočajo možnost brezplačne rezervacije, vas spodbujajo s stavkom »rezervirajte zdaj, šefu lahko poveste kasneje«.

»Na spletu je vsebin s strani ljudi, ki sanjarijo o potovanjih, več kot kdaj koli prej. Z akcijo jih želimo spodbuditi h konkretnim dejanjem in spoznavanju sveta. Kot tehnološko podjetje si prizadevamo, da bo načrtovanje potovanja potekalo brez težav,« je povedal Pepijn Rijvers, direktor marketinga pri Booking.com.