• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Vas imajo za nore? Tudi prav. Pokažite, kaj dela norost.«

Nike je med 91. podelitvijo nagrad oskar predstavil nadaljevanje odmevne akcije »Sanjaj noro«. V tokratnem oglasu je v glavni vlogi ameriška tenisačica Serena Williams, ki nagovarja športnice.

Po Kaepernicku in Gillettu... Serena

Na začetku septembra 2018 je Nike šokiral ameriško javnost, da bo ob okroglem jubileju svojega slogana »Just Do It« za novo oglaševalsko akcijo »aktiviral« Colina Kaepernicka in razdelil ameriško in svetovno javnost. Nikejevo veliko tveganje, kot so nekateri poimenovali akcijo »Sanjaj noro«, pa se je le vendarle izplačalo. Nike je dobil za okrog 37 milijonov dodatne publicitete, s slovenskimi kreativnimi direktorji pa smo ugotovili, da je akcija tako ali drugače zadetek »v polno«.

Oglas »Sanjaj bolj noro« prihaja v času po Gillettovi kampanji »Verjamemo«, ki je povzročil nemalo (negativnih) govoric. Nikejeva agencija Wieden + Kennedy je v Kaapernickovo vlogo postavila Sereno Williams, ki v obliki motivacijskega govora nagovarja športnice. »Če pokažemo čustva, nam govorijo, da delamo dramo. Če sanjamo o enakih priložnostih, pa da blodimo,« v oglasu govori Williamsova. Omenja tudi svoje športne dosežke in materinstvo, nato pa sledi zaključek. »Če vas označijo za nore, tudi prav. Pokažite, kaj dela norost.«