• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oskarji 2019: Kako pestro je bilo v oglaševalskem bloku?

Ameriška akademija filmskih umetnosti in znanosti je na 91. podelitvi nagrad oskar največkrat nagradila filme Roma, Zelena knjiga in Bohemian Rhapsody. Čeprav so letošnjo podelitev načele številne afere (dogodek je potekal brez osrednjega voditelja), so oglaševalci napovedali »močno« udeležbo.

Foto: Pixabay

Nesojeni voditelj Kevin Hart in neuspešen poskus skrajšanja »šova« sta že tedne pred podelitvijo dvignili veliko prahu. A organizatorje upravičeno bolj skrbi slaba gledanost lanske prireditve, ki je bila sploh ena najslabših v njeni zgodovini. Ogledalo si jo je dobrih 26 milijonov gledalcev, na primer leta 2014 s takratno voditeljico Ellen DeGeneres pa več kot 43 milijonov. Lanska podelitev je poleg vsega naletela na velike kritike, vključno s fazo »najslabša podelitev« do zdaj.

Ostajajo pa oskarji zelo priljubljeni tudi med oglaševalci, ki so za predvajanje polminutnega oglasa odšteli skoraj dva milijona evrov. Med blagovnimi znamkami bodo v oglasnem bloku prisotni Google, Nike, Budweiser, Verizon, IBM, Samsung, Walmart in številni drugi. 

Akcija: »Sewen Worlds, oglaševalec: Henessy, agencija: DDB Pariz, MPC & RSA Films

Akcija: »Dream Crazier«, oglaševalec: Nike, agencija: Wieden+Kennedy Portland

Akcija: »The New Bud in Town«, oglaševalec: Budweiser, agencija: VaynerMedia

Akcija: »The Voice Actress«, oglaševalec: Walmart

Akcija: »Hey Google, Let's Go to the Movies«, oglaševalec: GoogleAkcija: »Bonvoy«, oglaševalec: Marriot, agencija: Observatory

Akcija: »Unleash Your Inner Freddy«, oglaševalec: 20th Century Fox, agencija: Ralph

Akcija: »Rise«, oglaševalec: Cadillac, agencija: Rokkan