• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vrnitev Ridleyja Scotta v oglaševanje s Hennessyjevimi »Sedmimi svetovi«

Britanski režiser Ridley Scott se po skoraj 16 letih vrača v oglaševanje! Prvi »izdelek« po vrnitvi je oznamčeni film za konjak Hennessy, ki ga je zasnovala agencija DDB Pariz.

Oglas temelji na sloganu akcije iz leta 2016, in sicer »Vsaka kapljica Hennessyja je odiseja« (»Each Drop of Hennessy X.O Is an Odyssey«). Ridley Scott, ki mu »zunanji« svet seveda ni tuj, je ustvaril epski video, ki ponazarja sedem različnih okusov v portfelju blagovne znamke. In v teh svetovih imamo kaj videti! Nočemo »spoilati«, ampak ne manjka bitij iz prahu, letečih predmetov, vesoljskih ladij, jam in še česa.

Ljubitelji Scottovih fimov in scen se boste v štirih minutah oglasa počutili kot doma, iskali boste podobnosti z njegovimi filmi, in med tem morda celo pozabili, da gre za oglas za konjak.

»Pogrešal sem oglaševanje (nazadnje je posnel oglas za Barclays, op. p.) in snemanje filmov mi je šlo počasi na živce. Ta projekt je več kot oglaševanje, gre za zabavo. Mislim, da je oglaševanje po več kot 30 letih spoznalo, da mora »preklopiti« nazaj na zabavo,« je povedal Scott. Spodaj si lahko še ogledate dokumentarni film o nastajanju oglasa, ki ga bodo v prilagojeni različici predvajali med prenosom oskarjev (24. februarja).

Kako zelo je Scott pogrešal oglaševanje dokazuje dejstvo, da se je pravzaprav vrnil z dvema oglasoma. Sočasno s »Sedmimi svetovi« je posnel še oglas za Turkish Airlines »#TheJourney«), ki so ga predvajali med Super Bowlom.