• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z Marketing magazinom brezplačno do predavanja leta

Pri MM-u bralcem in naročnikom vsako leto dajemo več. Letos boste vsi stari in novi naročniki deležni še prav posebne ugodnosti – brezplačne kotizacije za 08DIGGIT, ki bo 6. junija potekal v Ljubljani. Kotizacija za prvo konferenco o digitalnih komunikacijah 08DIGGIT (organiziramo jo od leta 2012) sicer znaša 290 EUR + DDV. Ponudba je odlična tudi zato, ker bo na njej nastopil Peter Hinssen. Da, tisti Hinssen, ki je lani v »naši« panogi v Sloveniji postregel s predavanjem leta.

 Letna naročina na Marketing magazin znaša samo 147,47 EUR + DDV. Naročniki imajo številne ugodnosti:

12 številk odličnega branja letno, torej 12 priložnosti na leto za odlično branje;

- brezplačna kotizacija za 08DIGGIT v vrednosti 290 EUR + DDV;

- brezplačni oglasi za delovna mesta v vrednosti 250 EUR + DDV;

- knjiga iz zbirke MM po tvojem izboru (samo za nove naročnike);

- popusti za dogodke, ki jih organizira MM;

- neomejen dostop do vseh vsebin na www.marketingmagazin.si;

- pdf zbirka vseh MM-ovih izdaj v letu 2018.

Torej? Sledi http://www.marketingmagazin.si/narocilo in uredi vse potrebno.

Kdo je Peter Hinssen?

Vsem, ki ste ga zamudili v letu 2018, trdno stojimo ob strani. Uspelo nam ga je prepričati k ponovnem obisku in eksploziji znanja. Smo že kje omenili, da je za naročnike brezplačno?

Reden gost na največjih konferencah in podjetjih (da, »žicajo« ga tudi tehnološki velikani) ni le zaradi znanja. Predavatelj svetovnega formata je tudi zato, ker zna občinstvo držati na trnih, kontekst pa dodatno pojasniti z duhovitimi pripombami in izkušnjami iz prve roke.

Zase sicer pravi, da je računalniški »geek«. Je tudi ustanovitelj treh start-upov in zbiratelj Applovih naprav (v Kaliforniji je v zapuščeni cerkvi celo postavil muzej).  Skratka, Peter Hinssen je predavatelj, ki sodi v ozek krog najboljših govorcev, kar jih je Marketing Magazin kdaj povabil v Slovenijo. Naj jih naštejemo le nekaj: nevromarketinški guru Martin Lindstrom, kiborg Neil Harbisson, navihani inovator Shed Simove, navdihujoči Steven Van Belleghem in lovec na oglaševalske ponaredke Joe La Pompe. V zadnjih osmih letih je imelo več kot 10.000 ljudi priložnost srečati vsaj eno od teh izjemnih osebnosti.