• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Starcom je nova medijska agencija koncerna Fiat Chrysler Automobiles za Slovenijo in Hrvaško

Skupina Fiat Chrysler Automobiles (FCA) je sklenila sodelovanje s slovensko in hrvaško izpostavo medijske agencijo Starcom (sicer del skupine Publicis). Ti bosta pod svoje okrilje prevzeli medijski del poslovanja družb Avto Triglav in Autocommerce Hrvatska za blagovne znamke Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo in Abarth.

Kot je za MM povedala Jasna Špelko Smerajc, glavna medijska direktorica Publicis Groupe Slovenia,Starcom na območju Slovenije in Hrvaške prevzema celostno pokrivanje medijskega zakupa, tako klasičnih kot spletnih medijev. Kot največjo prednost za naročnika izpostavlja eno stično točko za različne ekspertize, znanja, podatke, orodja in talente znotraj celotne skupine, hkrati pa tudi izkoriščanje prednosti mreže in njenih orodij. »Tako imenovani enostični (»one contact«) način delovanja omogoča večjo produktivnost in odzivnost za skupne presežke, posledično pa pripomore tudi k ustvarjanju prihrankov za naročnika. Pri sodelovanju nas vodi učinkovitost poslovanja in s tem optimizacija razmerja med ceno in učinkovitostjo. Veliko pozornost namenjamo preglednosti, sledljivosti in merljivosti vloženih sredstev,« je povedala sogovornica. Dodaja, da v regijo med drugim uvajajo globalno orodje TAAG, ki omogoča transparentnost pri digitalnem zakupu. »Gre za tehnologijo, ki zagotovi, da se oglas pojavi na točno predvidenih straneh, ki gradijo ugled blagovne znamke, doseže ciljno javnost, hkrati pa so rezultati dobro merljivi.«  

Kot dodaja Petra Tašker Žumer, vodja marketinga in odnosov z javnostmi v družbi Avto Triglav za slovenski in hrvaški trg, novi partnerji ne bodo imeli preprostega dela. »V podjetju Avto Triglav s hčerinskim podjetjem Autocommerce Hrvatska smo kot zastopnik znamk FCA na obeh trgih zahteven partner na področju marketinga in tržnega komuniciranja. Sledimo najsodobnejšim trendom, znamo poiskati tržne priložnosti, optimizirati ROI z omejenimi sredstvi, uporabljamo inovativne pristope, naša fleksibilnost pa nam omogoča hitro odzivnost ter vsakoletno nadgrajevanje marketinške strategije. Sledimo visokim standardom, ki zahtevajo veliko mero znanja in predanosti, in verjamemo, da bo ekipa agencije Starcom prava dopolnitev naše ekipe.«