• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V igri za oglaševalca leta 2018 je še 12 podjetij

Člani Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) so v prvem krogu glasovanja (od skupno treh krogov) za oglaševalca leta 2018 predlagali A1 Slovenija (tudi aktualni oglaševalec leta), Drogo Kolinska/Atlantic Grupo, Lidl Slovenija, McDonald’s, Novo KBM, Pivovarno Laško Union, Porsche Slovenija, Pro Plus, Renault Nissan Slovenija, Spar Slovenija, Športno loterijo in Telekom Slovenije.

Izbor oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu odločajo člani SOZ, v tretjem krogu pa bo sedemčlanska komisija izbirala med petimi finalisti. Zmaga podjetje z največjim številom točk. H končnemu seštevku točk 40 odstotkov prispevajo glasovi članov SOZ v drugem. krogu glasovanja, 20 odstotkov osvojene nagrade v letu 2018 in 40 odstotkov glasovi komisije.

Pri ocenjevanju SOZ izpostavlja štiri ključna merila, in sicer izvirnost in inovativnost nastopa na trgu v letu 2018, komunikacijsko odličnost in inovativnost pri doseganju ciljnih skupin. Štejejo tudi osvojene domače in mednarodne nagrade in spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter prispevek k razvoju stroke.

Novost letošnjega izbora je tudi, da vključuje eksplicitno določilo, po katerem je utemeljena pritožba Oglaševalskemu razsodišču v letu 2018 razlog za izključitev nominiranca. O tem po pregledu prejetih kandidatur v pisarni SOZ odloča Oglaševalsko razsodišče.

Katero podjetje bo nasledilo A1 Slovenija?

Drugi krog za oglaševalca leta, v katerem lahko glasujejo vsi člani SOZ, poteka do 21. februarja 2019. Temu bosta sledila izbor finalistov in končna razglasitev zmagovalca 12. aprila 2018 na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF). Lani so za oglaševalca leta izbrali A1 Slovenijapred tem pa Zavarovalnico Triglav.