• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ljubezen je spontana … še posebej pri nakupovanju za valentinovo!

Mastercard vsako leto ob prazniku zaljubljencev opravi raziskavo Mastercard Love Index. Na valentinovo beležijo večje število nakupov v zadnjem trenutku, v zadnjih treh letih pa so se za 27 odstotkov okrepili nakupi tudi v Sloveniji.

Mednarodno raziskavo Mastercard Love Index so izvedli na podlagi analize kartičnih transakcij v obdobju valentinovega v preteklih treh letih (11. do 14. februarja v letih 2016-2018). Rezultati razkrivajo, da je ob siceršnji 3-odstotni rasti sentimentalnega nakupovanja v primerjavi z letom 2016 občutno naraslo število nakupov v zadnjem trenutku. Globalni podatki kažejo, da je bil največji delež (30 odstotkov) vseh nakupov za valentinovo opravljen natanko 14. februarja 2018.

Podatki iz Slovenije kažejo, da je nakupovanje valentinovih darilc pri nas od leta 2016 naraslo za 27 odstotkov, največ slovenskih parov pa si ob tem prazniku privošči gurmansko razvajanje. Narašča tudi število transakcij hotelskih namestitev (ki se je od leta 2016 do leta 2018 povečalo za 15 %) in nakup cvetja (ki se je v primerjavi z letom 2016 povečal za 10 %). Kot zanimivost velja omeniti, da se je število transakcij pri nakupu nakita med letoma 2016 in 2018 zmanjšalo, vrednost nakupa nakita pa je od leta 2016 narasla za 38 %. V primerjavi z globalnimi kupci se Slovenci za nakupe iz ljubezni odločamo nekoliko prej, ob tem pa ostajamo zagovorniki domače potrošnje, saj večino daril v obdobju valentinovega še vedno najraje kupujemo osebno.

»Podatki Mastercardove raziskave Love Index razkrivajo, da potrošniki po vsem svetu delijo spontana doživetja z ljubljenimi osebami in jih cenijo bolj kot materialne dobrine, tudi pri nakupih, opravljenih v zadnjem trenutku,« pravi Aleš Petejan, vodja marketinga za Mastercard v Sloveniji.