• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ste za tisti prelepi občutek ujetosti?

Organizacija World Animal Protection je na njujorški podzemni železnici namesto oglaševalske akcije izvedla družbeni eksperiment, s katerim so želeli prikazati neprimerno ravnanje z živalmi.

Agencija Serviceplan Campaign International je z akcijo želela mimoidoče opozoriti na krutosti, ki so jim izpostavljene živali na farmah. Glavni cilj akcije pa je ljudi spodbuditi k nakupu mesa živali v prosti reji, če ne celo zmanjšanje njegove uporabe. Akcija temelji na ugotovitvah raziskave, da povprečni Američan letno poje več kot 120 kilogramov mesa. Tako velika poraba pomeni, da se živali gnetejo v premajhnih prostorih, kar nima dobrega učinka ne na živali ne na ljudi in okolje.

Prav to spoznanje služilo kot izhodišče za nastanek eksperimenta, s katerim so želeli mimoidočim približati občutek tesnobe in ujetost živali. To so ponazorili s tem, da so se pri nekaterih nesrečnikih zaklenila varnostna vrata na njujorški podzemni železnici, tako da so bili nekoliko časa ujeti. Kaj so doživljali ob tem, verjetno ni treba posebej izpostavljati.