• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Liqui Moly se zaveda pomena oglaševanja in se pridružuje Formuli 1

Nemški proizvajalec motornih olj in dodatkov želi prodajo svojih izdelkov spodbuditi tudi z oglaševanjem na tekmah Formule 1. V oglaševanje namerava vložiti več milijonov evrov.

Z leve: Peter Bauman (vodja trženja), Ernst Prost (direktor podjetja) in Gunther Hiermaier (vodja prodaje in drugi direktor)

Kot ena redkih blagovnih znamk bo Liqui Moly svoje izdelke oglaševal na stezi formule 1, prvič se bo to zgodilo že 31. marca na dirki za veliko nagrado Bahrajna. »Formula 1 in Liqui Moly se dobro ujemata, saj oba predstavljata najvišjo kakovost,« pravi direktor podjetja Ernst Prost in dodaja: »Upamo, da se bodo na ta način vsaj nekateri od milijarde gledalcev, ki po svetu spremljajo ta spektakel, odločili bolje spoznati našo znamko in bodo kupili naše izdelke.«

Poleg Formule 1 so oglaševalsko prisotni tudi na svetovnem prvenstvu v motociklizmu MotoGP in prvenstvu TCR, svetovnem prvenstvu v rokometu, svetovnem prvenstvu v hokeju na ledu, turneji štirih skakalnic, svetovnem prvenstvu v smučanju in v ligi NBA med nastopi ekipe Chicago Bulls. »To nam omogoča dostop do novih ciljnih skupin in strank ter zapolnjuje praznino, ki nastane z zimskim odmorom v motošportu. Pri tem so v igri vedno trije dejavniki: število gledalcev na lokaciji, medijska prisotnost in možnost oblikovanja pozitivnih izpeljav za podobo lastne blagovne znamke,« pojasnjuje vodja trženja Peter Baumann.

Poleg sponzorstva svoje poslovanje krepijo s klasičnim oglaševanjem – jeseni 2018 so začeli s svojo prvo globalno digitalno oglaševalsko akcijo, ki naj bi po njihovih napovedih dosegla več kot milijardo in pol ljudi. »Čutimo, da je oglaševalski pritisk v preteklih letih narasel,« meni Ernst Prost. »Da bomo v prihodnje sploh opaženi, moramo še več oglaševati in vložiti še več denarja v povečanje naše tržne prepoznavnosti.«