• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Neskončen oglas – kot je neskončen tudi vonj Old Spicea

Oglasi za dezodorante Old Spice so običajno malce posebni, zdaj pa so pri tej blagovni znamki pripravili nekaj resnično drugačnega: neskončen oglas, s katerim so celo postavili Guinnessov svetovni rekord.

Gre za oglas, ki se nikoli ne konča in ga bodo v neskončnost predvajali tule, ustvarili pa so ga v brazilski agenciji Wieden+Kennedy São Paulo. Navdih so seveda dobili v dolgotrajnem svežem vonju, ki ga uporaba Old Spicea nudi uporabnikom. »Gre za novo tehnologijo, zaradi katere se vaš nos vonja ne navadi. Zato imate občutek, da ves čas dišite drugače, predvsem pa nikoli ne prenehate dišati,« pravi Vitor Fernandes, vodja marketinga za dezodorante Old Spice. »V času, ko oglasi postajajo vedno krajši in čedalje bolj telegrafski, smo mi šli v drugo skrajnost in ustvarili oglas, ki sploh nima konca. Za nas je delo z znamkami, ki so pripravljene kršiti pravila, vedno pravi užitek,« je dodal Renato Simões, kreativni direktor pri Wieden+Kennedy São Paulo.

Oglas z naslovom »O filme Infinito« (»Neskončen oglas«) bo svoje mesto dobil tudi v Guinessovi knjigi rekordov, v kateri bo zabeležen kot najdaljši oglas vseh časov (doslej je ta rekord ohranjal oglas, ki je trajal 14 ur). Sicer pa so pripravili tudi krajšo različico oglasa, ki traja le dve minuti in petnajst sekund in jo bodo predvajali na različnih televizijskih kanalih v Latinski Ameriki in v Mehiki.