• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mastercard je na podelitvi grammyjev predstavil novo zvočno identiteto

Ponudnik kreditnih kartic Mastercard je na sinočnji podelitvi glasbenih nagrad grammy skupaj s pevko Camilo Cabello, nominiranko za grammy, razkril svojo novo zvočno identiteto. Zanjo pravijo, da jo odlikuje prepoznavna melodija, ki bo še utrjevala občutek domačnosti.

Kot so sporočili iz Mastercarda, novost tesno sledi prehodu družbe v simbolno blagovno znamko (ang. symbol brand) in stalni preobrazbi znamke.»Zvok dodaja pomembno dimenzijo identiteti naše blagovne znamke in predstavlja ključni del prepoznavanja blagovne znamke Mastercard s strani posameznikov, tako sedaj kot tudi v prihodnje,« je povedal Raja Rajamannar, vodja marketinga in komunikacij pri družbi Mastercard. Po njegovih besedah je Mastercardova melodija razlikovalna in avtentična, hkrati pa dovolj prilagodljiva, da zadosti globalnemu trgu in različnim žanrom. »Pomembno je, da zvočna znamka okrepi našo pozicijo na trgu, obenem pa omogoči odmev znamke po svetu,« je dodal. V ta namen so k sodelovanju povabili glasbenike <0}umetnike in agencije z vsega sveta, med drugimi tudi glasbenega inovatorja Mika Shinoda iz skupine LinkinPark.

Kot pravijo, nova melodija predstavlja temelj zvočne arhitekture podjetja Mastercard, mogoče pa jo bo uporabiti za številne namene – od glasbenih del, zvočnih logotipov in melodij zvonjenja do melodij za telefonske klice na čakanju in tone za opravljeno plačilo na prodajnih mestih.