• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Đuro v oglasu za hitro pripravljeno turško kavo

Ste vedeli, da lahko pravo turško kavo pripravite v samo eni minuti? Nič hudega, marsikdo ni, niti Đuro, novi obraz izdelka Barcaffè Black'n'Easy.

V času moccachinov, frapuccinov in podobnih sodobnih kavnih napitkov nekateri še vedno najraje posežejo po stari dobri turški kavi. In če nimate časa, da bi si jo skuhali, je prava rešitev Barcaffè Black'n'Easy, ki je pripravljena v eni minuti: vsebino vrečke le stresete v skodelico, prelijete z vročo vodo in uživate v aromi prave turške kave. Nad tem, kako preprosta je njena priprava in kako okusna je, je navdušen tudi Branko Đurić – Đuro, novi obraz blagovne znamke Barcaffè. Novo oglaševalsko akcijo za Barcaffè Black'n'Easyso pripravili v sodelovanju s kreativno agencijo Idea Plus.

Kako to, da so se odločili, da bo novi obraz prav priljubljeni igralec?  »Med raziskavo ciljne skupine smo ugotovili, da določen delež potrošnikov turške kave izdelek Barcaffè Black'n'Easy zaradi njegovega načina priprave uvršča med instantne kave in posledično ne verjame, da gre za pravo turško kavo. Da bi premagali dvom potrošnikov, smo jih morali »prepričati«, da gre resnično za pravo turško kavo. Potrebovali smo nekoga prepričljivega in verodostojnega, a hkrati dovolj priljubljenega, da ga bo ciljna skupina sprejela. In le kdo bi lahko bil boljši kandidat od Đura, ki prihaja iz dežele, kjer se popije največ turške kave na prebivalca in ki zaradi dolgoletnih igralskih izkušenj ter dosežkov uživa sloves in priljubljenost med ciljno skupino za ta izdelek?« so pri Barcaffeju zaupali ekskluzivno za MM.

Oglas se že vrti na televiziji, pri čemer ne gre za enkraten oglas, ampak bomo kmalu lahko videli tudi njegovo nadaljevanje, hkrati pa bo serija krajših video posnetkov na ogled tudi na spletu.