• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gverilski marketing ob stoletnici jogurtov Danone

Francoska blagovna znamka Danone letos praznuje že stoti rojstni dan in to častitljivo obletnico so proslavili na prav poseben način.

Pri znani francoski multinacionalki so se odločili, da se bodo ob praznovanju stotega rojstnega dne vrnili v preteklost. Z agencijo BETC Paris so se odločili za gverilsko oglaševalsko akcijo z nostalgičnim podtonom. Poiskali so čisto prve promocijske tiskovine, s katerimi so oglaševali svoje jogurte in jih nalepili po ulicah Pariza.

Ljubke pisane ilustracije so v teh sivih februarskih dneh zbudile nemalo zanimanja, hkrati pa lahko vidimo, da so bili trendi v prehranjevanju že pred stotimi leti precej podobni današnjim. Na oglasih namreč Danone obljublja, da so njihovi jogurti sveži, zdravi, brez škodljivih dodatkov in da s tem, ko jih redno uživamo, prispevamo k uravnoteženi prehrani.