• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne le pripovedujte, prodajajte zgodbe!

Pripovedovanje (oznamčenih) zgodb z video posnetki postaja čedalje bolj priljubljeno, Travis Chambers, ameriški ustvarjalec številnih viralnih videoposnetkov, pa je podal tri nasvete, kako lahko z videom povečati prodajo.

 Vse skupaj se je začelo, ko je Travis Chambers med dolgo vožnjo z ženo posnel duhovit video, ki ga je naložil na YouTube, da bi ga lahko videl tudi ženin brat, ki takrat še ni imel pametnega telefona, da bi mu posnetek lahko poslal. Posnetek je od takrat zabeležil že več kot 12 milijonov ogledov, Chambers, ki je pozneje ustanovil podjetje Chamber Media, pa je ugotovil, da imajo videoposnetki velik potencial – ne le da z njimi lahko povemo zgodbo, ampak da jo tudi prodamo oziroma z njo zaslužimo. Podaja tri nasvete, ki bodo oglaševalcem zagotovo koristili.

  1. Pritegnite pozornost in izobražujte s humorjem

Večina podjetij pri oglaševanju oziroma prepričevanju ljudi, da je prav njihov izdelek najboljši, uporablja vedno ene in iste načine: slike prej in potem, pričevanja zadovoljnih strank, verodostojne predstavnike ... »Da bi izstopali iz te enolične množice, uporabite humor,« svetuje Chambers. Ljudje se radi zabavajo in hkrati izvejo nekaj novega, kar je odličen način, da jih poučite o svojem izdelku.

Kot primer, po katerem bi se morali zgledovati, navaja podjetje, ki prodaja izdelke za nego kože. Naredili so duhovit video posnetek, s katerim so zadeli žebljico na glavico in dobili ogromno kupcev. V le nekaj dneh so zaslužili štirikrat več denarja, kot so ga namenili za oglas, prodajo pa povišali s 40 tisoč na 4 milijone dolarjev!

2. Kupcem olajšajte pot do izdelka

Res je, odlično je, če imamo dobro zgodbo in oglas, ki pritegne, a bistveno je, da nekdo, ki je videl oglas, oglaševani izdelek tudi kupi. Možno je seveda, da se bo na oglas spomnil, ko bo izdelek naslednjič videl v trgovini, a še večja možnost, da bo izdelek tudi kupil, je, da ga k temu spodbudimo ta trenutek. Kot na primer proizvajalec naravnega deodoranta, ki je dodal povezavo za nakup izdelka na sam video posnetek, pa tudi pod posnetek, objavljen na YouTubu. Na ta način so prodajo povečali za kar 250 odstotkov.

3. Merite rezultate in se prilagajajte

Digitalni marketing je usmerjen v število všečkov in ogledov, a če je veš cilj, da prodate čim več izdelkov, morate meriti tudi prodajni učinek. In če je prodaja slaba, se morate pač prilagoditi. Chambers navaja primer, ko je njegovo podjetje za znamko klimatskih naprav posnelo dva videa, ki so ju nato predstavili dvema skupinama gledalcev. Eden je bil bolj osredotočen na blagovno znamko, drugi pa na sam izdelek. Glede na odziv kontrolnih skupin so se nato odločili, kateri video bodo uporabili. »Prodaja se je v manj kot letu dni več kot podvojila – z desetih milijonov so zaslužek povečali na 26 milijonov dolarjev, predvsem zahvaljujoč uspešnemu oglasu. A če ne bi posneli dveh videov in ju testirali, ne bi uporabili tistega, ki se je pri gledalcih izkazal za bolj učinkovitega in rezultati morda ne bi bili tako dobri,« pojasnjuje. Ko snemate, torej naredite več različic in jih predstavite testnemu občinstvu, spremljajte njihove odzive in pogovore ter se na podlagi povratnih informacij odločite, kateri posnetek je tisti pravi.