• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ste s kupci na isti valovni dolžini?

Če pri odgovoru oklevate, ste morda ujeti v »marketinški silos«, torej izolirani od razmišljanja in potreb kupca. To ni dobro, še manj pa učinkovito. Naj vam pomagamo postaviti se v njihove čevlje s seminarjem o medorganizacijskem marketingu, ki v središče vsega postavlja enega in edinega šefa – kupca.

Najprej prijazno opozorilo – seminar oziroma delavnica bo intenzivna in personalizirana. Gre za hibrid med treningom, svetovanjem in kreativnim viharjenjem možganov. Udeležbo smo omejili na največ 15 udeležencev. Hando Sinisalu, direktor družbe case.digital, ki smo ga v Sloveniji gostili že večkrat, bo namreč vsebino zasnoval na podlagi potreb vsakega udeleženca posebej (kot pravi, vas zato še pred začetkom čaka nekaj domače naloge).

Vsak sodelujoči bo nato dobil praktične nasvete, kako izboljšati vsebinski marketing v podjetju, nato pa boste v skupinah v slogu kreativnih ekip »prevetrili« svoje možgane za višje cilje, torej marketinške rešitve. Vsakokratnih težav s predavanj ne boste ponovili (beri: ne boste pozabili vsebine takoj, ko bi zapustili predavalnico), saj boste odšli z marketinškim načrtom za vaše podjetje. No, predavatelj mu pravi kar »akcijski« načrt.

Kdaj: 7. marec 2019

Kje: Philip Morris Ljubljana

Cena: 299 EUR + DDV

Prijave in informacije: https://www.mrhando.com/workshop