• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Zapihal tudi veter improvizacije

Imamo zmagovalca še zadnje kategorije za MM-ovo akcijo 2018. V kategoriji »razno« je s 44 glasovi zmagal inovativni plakat »Pihaj, veter improvizacije« za oglaševanje dogodka Jazz Kamp Kranj, ki so ga zasnovali v agenciji Publicis Slovenija. Ob zaključku glasovanja se zahvaljujemo vsem bralcem in sledilcem za vaše glasove, vsem naročnikom in ustvarjalcem akcij pa iskreno čestitamo.

Celostno grafično podobo glasbenega festivala Jazz Camp Kranj ste bralci izbrali v kategoriji oglaševalskih akcij oziroma plakatov, ki jim nismo našli skupnega imenovalca s prejšnjimi (predstavitev kategorije in druge sodelujoče akcije najdete tukaj). Rdeča nit kreativne rešitve festivala je bila improvizacija oziroma vprašanje, ali lahko ljudje pripravijo plakat k improvizaciji. Tako kot pri jazzovski glasbi tudi vizualna podoba temelji na improvizaciji in inspiraciji. Po dnevih priprav in testiranj je plakat s pomočjo vetra in mimoidočih začel improvizirati v središču Ljubljane.

»Spodnji del, razrezan v obliki tipk, omogoča, da veter z njim improvizira tako kot jazzovski glasbeniki. Glede na jakost, smer in konsistenco upravlja s tipkami plakata in jih vsakič znova zaziblje v drugačnem ritmu. Ali kot bi dejal jazzovski glasbenik Miles Davis: »Improvizacija je navdih v živo« (»Improvisation is live inspiration«),« so povedali v agenciji.

Akcija »Pihaj, veter improvizacije« se tako pridružuje akcijam »Petarde? Ne, hvala!«(družbeno odgovorne akcije), »Nova podoba, legendarni okus« (izdelki), »Izrazi se z Akešem« (storitve) in »Čokoladni pravljici« (trgovina), ki ste jih bralci MM-a izbrali za najboljše.