• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija: Pred nami je še zadnji sklop akcij

Glasovanje za MM-ovo akcijo 2018 je tik pred zaključkom. Ob 9. uri začnemo z glasovanjem v kategoriji »razno«, saj oglaševalskih akcij oziroma projektov zaradi njihovih posebnosti nismo mogli uvrstiti v nobeno od predhodno »določenih« kategorij. Tokratno glasovanje bo zaradi manjšega števila akcij trajalo le od ponedeljka, 4. februarja 2019, od 9. ure, do srede, 6. februarja.

Iz ožjega izbora je torej ostalo še pet oglaševalskih akcij, ki jim nismo našli skupnega imenovalca s prejšnjimi. Med njimi so aktivacija na športni prireditvi, klepetalni bot, dve komunikacijski akciji za promocijo dogodka in inovativna rešitev zunanjega oglaševanja.

Še preden začnemo, pa vabljeni k glasovanju za družbeno odgovorno akcijo leta.

Kako poteka letošnje glasovanje?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na pet kategorij, in sicer so to poleg omenjene še trgovina, storitve, izdelki in družbeno odgovorne akcije.

Vabimo vas, da oddate svoj glas na strani Marketing magazina na Facebooku.