• Facebook
  • Twitter
  • RSS

8. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja

Agencije Pristop, Grey Ljubljana, Arnoldvuga, Publicis in Votan komunikacije so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričale žirijo 8. Outstandinga.

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je zadnji januarski dan že osmo leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. V širši izbor del, ki so se potegovala za nagrade, jih je organizator uvrstil 182, ki so bila na Europlakatovih oglasnih površinah objavljena v koledarskem letu 2018 in so se odlikovala po kreativni plati, bila obrtniško korektna in izstopajoča od povprečja.

V petih takmovalnih kategorijah so nagrade Outstanding 2018 prejeli Rotaract club Ljubljana & Rotary Club Ljubljana Tivoli v sodelovanju z agencijoArnoldVuga,Pristop  v sodelovanju s Fructalom, Jazz Camp Kranj in agencija Publicis Ljubljana, A1 Slovenija v sodelovanju z agencijo Grey Ljubljana, v novi kategoriji digital pa sta premierna zmagovalca Porsche Slovenija z blagovno znamko Škoda in agencija Votan komunikacije.

Sedemčlansko strokovno žirijo, ki je izbirala najboljša dela v petih tekmovalnih kategorijah, je vodila Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas. Poleg nje so bili v žiriji še Mojca Avšič, direktorica marketinga za množični trg v Telekomu Slovenije, Janja Štular, vodja marketinga v Sparu Slovenija, Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Ana Šušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji BPCS, in Aleš Kočevar, kreativni direktor v agenciji Saatch&Saatchi Ljubljana.

Randlova nam je tudi pojasnila skupni imenovalec letošnjih zmagovalcev

1. Obveščanje in ozaveščanje

Akcija: Pazi na jezik

Naročnik: Rotaract club Ljubljana & Rotary Club Ljubljana Tivoli

Agencija: ArnoldVuga

Predstavnika naročnikov: Nina Gostiša in Anton Gradišek

Vodja projekta v agenciji: Kaja Širok

Kreativni direktor: Stojan Pelko

Tekstopiski: Katja Šircelj in Maša Vukovič

Umetniški direktor: Radovan Arnold

Oblikovalec: Anže Veršnik

Grafitarska tehnika: Nejc Franetič – Deso, Tati in Teresa Neppi – Te Sera

Akcija: Reci ne nasilju

Naročnik: Društvo Ženska svetovalnica

Agencija: Pristop

Predstavnica naročnika: Lucija Užmah

Vodja projekta v agenciji: Drago Mlakar

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopisec: Drago Mlakar

Umetniški direktor: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Barbara Podlogar

Fotograf/ilustrator: Matija Medved

2. CItylight

Akcija: Fruc do konca

Naročnik: Fructal Fruc

Agencija: Pristop

Predstavnice naročnika: Mina Tadić, Tanja Vidmar Šinigoj in Mirjam Obljubek

Direktorica projekta v agenciji: Petra Muth Zupanc

Vodja projekta v agenciji: Nika Perovšek

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Tekstopisci: Eva Gjörek, Aleš Krdžić in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec: Urban Zotel

3. Innovate

Akcija: Pihaj, veter improvizacije

Naročnik: Jazz Camp Kranj

Agencija: Publicis Slovenija

Predstavnik naročnika: Gregor Grašič (Gramus, d.o.o.)

Vodja projekta v agenciji: Sara Kravanja

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Petja Montanez, Blaž Žnidarec in Sara Kravanja

Umetniška direktorica: Petja Montanez

Oblikovalka: Lea Dežman

 4. Digital

Akcija: Škoda Fabia – Izbira je tvoja

Naročnik: Škoda (Porsche Slovenija)

Agencija: Votan komunikacije

Predstavnik naročnika: Jernej Leben

Direktorica projekta: Nataša Krese

Kreativni in umetniški direktor ter oblikovalec: Aleš Strajnar

Tekstopisci: Aleš Strajnar, Nataša Krese in Samo Bobnar

Produkcija: Arkadena

5. Billboard&Metrolight

Akcija: BOB – 7. rojstni dan

Naročnik: A1 Slovenija

Agencija: Grey Ljubljana

Predstavnik naročnika: Robert Demirović

Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopiska: Kaja Elsner

Oblikovalka: Anja Korošec

Vodje medijskih projektov: Asja Matijevec, Juna Neubauer in Tina Koren