• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Čevlji Peter Kozina bodo 'preplavili' družbene medije«

Alpina je slabo leto po nakupu blagovne znamke Peko predstavila novosti za prihajajoče leto. O novi strategiji dveh najmočnejših slovenskih obutvenih blagovnih znamk smo se pogovarjali z Nives Markelj, vodjo tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri Alpini.

Kot je za MM povedala Nives Markelj, v okviru nove strategije največ sprememb uvajajo na modnem segmentu obutve. Še naprej bodo krepili in razvijali modno obutev Alpina, ki se je po besedah sogovornice pri uporabnicah po več kot 28 državah po svetu uveljavila kot kakovostna, udobna in funkcionalna obutev iz naravnih materialov. »V kolekciji Alpina za jesen in zimo 2019/20 lahko pričakujemo celostno osvežitev modelov, nove materiale, vzorce in barve, vse to po dostopnih cenah. Največja novost je popolnoma nova kolekcija modne obutve blagovne znamke Peter Kozina, ki bo v žirovski tovarni premikala meje oblikovanja v smeri globalnih modnih smernic, upoštevajoč trende športne mode, atraktivnih vzorcev in materialov,« pojasnjuje Markljeva. Poudarja, da bo trendovska, višjega cenovnega razreda in primerna za različne priložnosti. Novosti se sicer obetajo tudi za moške, saj bodo v razvoju združili znanje in dolgoletne izkušnje dveh najstarejših slovenskih čevljarskih industrij. »Razvoj modne obutve za blagovno znamko Peko je usmerjen v elegantno, predvsem moško, modno obutev srednjega do višjega cenovnega razreda, klasičnega videza in kakovostne izdelave iz naravnih materialov.«

Večina marketinških aktivnosti ostaja v hiši

Tudi v prihodnje nameravajo večino aktivnosti tržnega komuniciranja zadržati v hiši. Izjemoma oziroma po potrebi bodo za posamezne oglaševalske akcije sodelovali tudi z agencijami in zunanjimi izvajalci. »Na primer marca letos na trg prihaja popolnoma nova kolekcija urbane in lahke pohodne obutve Alpina, za katero je akcijo zasnovala agencija Yin + Young.«

Velik del letošnjih marketinških aktivnosti bo predstavljala komunikacija na digitalnih kanalih. »Čevlji Peter Kozina bodo že to jesen »preplavili« družbene medije. Ključni kanali prodaje in promocije novih kolekcij modne obutve Peko in Peter Kozina bodo prav družbeni mediji in spletna prodaja. Glede na trend velike rasti spletne prodaje obutve v letu 2018 načrtujemo, da bo povpraševanje po novostih na spletu še naraščalo, saj bodo kolekcije Peter Kozina in Peko ekskluzivne in jih ne bo možno kupiti v vseh prodajalnah Alpina po Sloveniji.« Sogovornica dodaja, da se bodo z omenjenima blagovnima znamkama usmerjali tudi v »multibrand« trgovine (torej fizične in na spletu), saj tam vidijo priložnost za rast prodaje tudi na tujih trgih, kjer še niso prisotni.

Tradicija soustvarja prihodnost

»Zelo cenimo več kot sedemdesetletno tradicijo, strokovno znanje in dolgoletne izkušnje žirovskih čevljarjev, hkrati pa smo zelo navdušeni nad tem, da imamo priložnost soustvarjati prihodnost najstarejše slovenske obutvene blagovne znamke Peko. Vse to v Alpino prinaša nov zagon, nove ideje, s katerimi smo že usmerjeni v nove skupne cilje,« pravi sogovornica. Elementov tradicije seveda ne bodo zapostavili, vendar pa se pri snovanju kolekcij in v komunikaciji usmerjajo predvsem v prihodnost, inovativnost in bližje k uporabniku.