• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Časnik The Economist vzgaja globalno radovedne bralce

Sploh prvi televizijski oglas časnika The Economist opozarja, da v življenju nikoli ne smemo prenehati spraševati.

Britanski časnik The Economist le redko posname televizijske oglase (predzadnjega so posneli pred več kot desetimi leti), kadar pa jih, z njimi pozitivno preseneti. Tako je tudi z najnovejšim, ki je delo agencije Proximity London. V njem spremljamo dekle, ki se je že kot malčica veliko spraševala o svetu, v katerega se je rodila. Danes je odrasla v učiteljico, ki svojim učencem želi dopovedati, da sveta ne smemo jemati kot nekaj samoumevnega, ampak moramo vselej postavljati vprašanja.

Pri The Economistu pravijo, da so želeli z oglasom, ki so ga naslovili z »Never stop questioning« (»Nikoli ne nehajte spraševati«), prispevati k »vzgajanju« globalno radovednih bralcev, sami pa so ponosni na dejstvo, da svojim bralcem zagotavljajo verodostojne informacije. »Naši zvesti bralci in tisti, ki poznajo našo znamko, ji zaupajo. Želimo, da bi s to oglaševalsko akcijo spodbudili tudi druge ljudi, da bi spoznali naš časopis in vrednote, za katere se zavzemamo,« je ob tej priložnosti povedal Mark Cripps, vodja marketinga pri The Economistu.