• Facebook
  • Twitter
  • RSS

DIGGIT spet 100% v lasti MM-a

Podjetje Medijski partner je decembra 2018 od družbe TSmedia odkupilo 50 % delež v Diggitu, prvi slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah. Na začetku leta 2019 je prišlo tudi do dveh sprememb v vodstvu podjetja.

Ariana Nina Eror, dosedanja direktorica trženja in marketinga v Medijskem partnerju, je postala direktorica podjetja, Simona Kruhar Gaberšček, dosedanja izvršna urednica, pa glavna urednica revije Marketing magazin. Marjan Novak ostaja v podjetju kot svetovalec, odgovoren za razvoj podjetja, novih storitev in predvsem konference Diggit. 

Ariana Nina Eror, je postala direktorica podjetja Medijski partner, Simona Kruhar Gaberšček, dosedanja izvršna urednica, pa glavna urednica revije Marketing Magazin.

Medijski partner, ki od leta 2008 izdaja strokovno revijo Marketing magazin, je Diggit prvič samostojno organiziral leta 2012. Leto pozneje je družba TSmedia postala 50-odstotna lastnica blagovne znamke Diggit. »Po sedmih uspešnih konferencah Diggit je nastopil čas za popolno prenovo konference. Večina marketinških in oglaševalskih dogodkov v Sloveniji in po svetu že več desetletij deluje po istem kopitu. Ocenjujemo, da bomo z novimi pristopi Diggit približali številnim, predvsem mlajšim udeležencem, ki nam sporočajo, da se je treba dogodkov lotiti drugače,« je o nadaljnjem razvoju Diggita povedal Marjan Novak.