• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Gunn Report je po novem WARC Ranking

Britanska publikacija Gunn Report, ki izdaja istoimensko poročilo o najkreativnejših agencijah, je pred največjo spremembo do zdaj. Preznamčila se bo v WARC Ranking, ki združuje seznam 100 najboljših oglaševalskih, agencij, agencijskih mrež, holdingov, oglaševalcev, blagovnih znamk in držav. Po novem bodo za točkovanje upoštevali le nagrade na trinajstih globalnih in regionalnih festivalih, med njimi je tudi Zlati boben.

Kot smo že poročali, je The Gunn Report od konca leta 2016 v lasti marketinške publikacije WARC. Slednjega je junija 2018 prevzela družba Ascential, lastnik mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions. Po novem bodo vsako leto izdajali pregled 100 najkreativnejših akcij, pa tudi seznam 100 najboljših agencij, agencijskih mrež, holdingov, oglaševalcev, blagovnih znamk in držav.

Najbolj bistvena sprememba je seznam oglaševalskih festivalov in tekmovanj, ki štejejo za točkovanje. Po novem bodo upoštevali nagrade na petih globalnih in osmih regionalnih festivalih. Med globalnimi so Cannes Lions, Clio Awards, D&AD, LIA in The One Show.

Med regionalnimi so poleg Zlatega bobna še Adfest, Dubai Lynx, El Ojo de Ibeoamérica, El Sol, Eurobest, Golden Drum, Loeries in Spikes Asia.

»V panogi se je pokazala potreba po neodvisnem razvrščanju najboljših med najboljšimi, ko govorimo o kreativnosti in učinkovitosti. Vendar pa je pri tem ključna transparentnost,« je povedal David Tiltman, vodja oddelka za vsebino pri WARC-u. Poudarja, da ravrstitve, ki jih lahko rpičakujemo v februarju, temeljijo na neodvisnosti in transparentnosti. Eno večjih presenečenj nove blagovne znamke je tudi, da se s položaja direktorice poslavlja soustanoviteljica Emma Wilkie, ki je ugotovitve vrsto let zapored predstavljala na Zlatem bobnu.

Na podlagi metodologije The Gunn Reporta smo pripravili četrti MM-ov letni pregled največkrat nagrajenih kreativnih del v regiji B-report, ki pa za razliko od izvirnika ni deležen sprememb.

Prvih deset agencij, oglaševalcev in akcij bomo premierno razkrili aprila na Slovenskem oglaševalskem festivalu, kratek povzetek pa si lahko preberete tukaj.