• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Cocktina »Nova podoba, legendarni okus« zmagala v kategoriji izdelkov

Pa imamo zmagovalno oglaševalsko akcijo tudi v kategoriji izdelkov! Bralci MM-a ste največ glasov (69) namenili akciji, ki jo je ob prenovi blagovne znamke Cockta ustvarila agencija Yootree. Hvala za vaše glasove, naročniku in ustvarjalcem akcije pa seveda čestitamo.

Agencija Yootree je za Atlantic Grupo ob prenovi blagovne znamke Cockta ustvarila mednarodno komunikacijsko akcijo »Nova podoba, legendarni okus« z zgodbo o legendarni slovenski pijači, ki potrošnike osvežuje že desetletja. Cockta se je ob 65. rojstnem dnevu na trgih regije predstavljala v smeri, ki bi ji zagotovila uspeh še za nadaljnjih 65 let. V svojem bistvu želi ostati avtentična in se vrača h koreninam. Povzema modro podobo, s katero se je ponašala že ob nastanku.Prenova in komunikacijska akcija sta najbolj prepričali tudi naše bralce. Mimogrede, prenovljena Cockta je s (prenovljeno) spletno stranjo navdušila tudi žirijo mednarodnega tekmovanja CSS Awards.

 

Z 58 glasovi je na drugem mestu Donatova akcija »Prazniki tudi za vašo prebavo.«, ki jo je ustvaril Pristop, na tretjem pa je z 32 glasovi akcija »Poletje z Argeto«.

 

Kako ste/smo izbirali?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na več kategorij. To so trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in kultura. Glasovanje na Facebooku bo potekalo še do srede, 6. februarja 2019, do 9. ure. Pravkar smo začeli z družbeno odgovornimi akcijami. Vabljeni h glasovanju!