• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Interact 2019: Spreminjajoča se rast ali rastoče spremembe?

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) svoj največji dogodek, konferenco Interact, tokrat organizira v poljski prestolnici Varšavi. Govorci se bodo 4. in 5. junija 2019 posvetili predvsem dvema pojmoma oziroma stalnicama digitalne ere, in sicer spremembi in rasti.

Konferenca Interact je najpomembnejši dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja. Na njej se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki z namenom pridobivanja vpogleda v aktualna dogajanja v industriji. Med drugim so na Interactu premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah, tudi v Sloveniji.

Kot poudarjajo organizatorji, sta tudi dve stalnici digitalne dobe v fazi preobrazbe. Spremembe se pospešujejo, rast pa se iz kvantitativne nagiba h kvalitativni. Glavno temo zaokroža slogan »Spreminjajoča se rast ali rastoče spremembe?«, programsko pa se bodo osredotočili na tri podteme, in sicer okoljevarstvo, verigo vrednot in inovacije.

Prvih govorcev organizatorji še niso razkrili, k sodelovanju pa vabijo vse zainteresirane predavatelje. Navodila oziroma brif so na voljo tukaj, tukaj pa je prijavnica, ki jo pošljete do 14. februarja 2019 na elektronski naslov [email protected].