• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: Čas je za družbeno odgovorne akcije

Tretji teden glasovanja za MM-ovo akcijo oziroma akcije leta 2018 se bliža koncu. Jutri, 28. januarja 2019, začnemo z glasovanjem za najboljšo družbeno odgovorno akcijo. Kot pri prejšnjem bo tudi to trajalo en teden, in sicer do 4. februarja 2019.

Kot ugotavljamo tudi v aktualnem B-reportu, družbeno odgovorne akcije, ki jih oglaševalske agencije ustvarjajo tako za nevladne organizacije kot tudi za podjetja, še vedno navdušujejo člane žirij po vsem svetu. So tudi med tistimi, ki pritegnejo ogromno pozornosti javnosti. Verjamemo, da si vam z našim ožjim izborom ne bo težko osvežiti spomina. Med njimi so tudi akcije, ki so dobile nagrade na domačih in mednarodnih tekmovanjih. Zdaj čakajo le še na vaš glas. :)

Kako poteka letošnje glasovanje?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na štiri kategorije, in sicer so to trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in kultura.

Glasovanje na Facebooku bo potekalo še tri tedne (skupno pet), in sicer od ponedeljka, 7. januarja 2019, z začetkom ob 9. uri, do srede, 6. februarja 2019, do 9. ure.

Vabimo vas, da oddate svoj glas na strani Marketing magazina na Facebooku.