• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nadaljevanje ljubezenske zgodbe med Ljubnim in smučarskimi skoki

Na Prešernov vikend, med 8. in 10. februarjem 2019, bo Ljubno ob Savinji znova gostilo FIS Svetovni pokal v smučarskih skokih za ženske. Med nastopajočimi oziroma letečimi bodo seveda tudi naše »vražje Slovenke«. Petra Grosman, vodja poslovne pisarne in protokola v družbi BTC, generalnem pokrovitelju , verjame, da skupaj z organizatorji in drugimi pokrovitelji ne skrbijo le za brezhibno organizacijo dogodka, temveč tudi za promocijo ženskih smučarskih skokov.

Glavna novost letošnjega tekmovalnega dela je, da bo poleg dveh posamičnih tokrat prvič na sporedu tudi ekipna tekma. Kot poudarjaPetra Grosman, je Ljubno tudi najmanjši kraj, ki gosti tekme svetovnega pokala, a kljub temu vsako leto privabi množico gledalcev.  Glede na to, da so letos tekme tri dni (poleg dveh posamičnih še ekipna, op. p.), v vseh treh dnevih pričakujejo med 15 in 20 tisoč gledalci. »Še posebej so vabljene družine z otroki, za katere je dobro poskrbljeno, med drugim z ogrevanim šotorom, brezplačnim čajem in šmornom ter mini skakalnico Planica, mini olimpijado pod vodstvom OKS-a ter raznim animacijami,« pravi Grosmanova.

Ob tem dodaja, da se s kolegi že od vsega začetka trudijo, da bi ta šport z inovativnimi marketinškimi prijemi približali širšemu občinstvu. Prepričana je, da jim je tudi uspelo. »Seveda je bila najbolj osupljiva simulacija skakalnice z vrha Kristalne palače v BTC Cityju. Imamo različne kanale in brez naših zvestih pokroviteljev nam seveda ne bi uspelo. Oglašujemo na  plakatnih površinah, radiu in v tiskanih medijih. Zelo se trudimo tudi s komunikacijo na družbenih omrežjih ter s pridom izkoriščamo območje BTC Cityja, kjer na različnih oglasnih površinah sporočamo o dogodku.«

Močno komunikacijsko podporo svetovnemu pokalu v smučarskih skokih za ženske po njenih besedah prispevajo tudi drugi pokrovitelji, ki se s svojimi aktivacijami vključujejo v oglaševanje preko svojih kanalov pred dogodkom in potem še na samem dogodku. »Seveda pa zelo veliko prispeva tudi televizijski prenos v živo, tako na TV Slovenija kot na televizijskih postajah po Evropi, na programu Eurosport in tudi na Japonskem in v ZDA. Velika zahvala gre tudi novinarjem, ki nudijo veliko podporo ženskim skokom, vendar včasih še vedno premalo v primerjavi z moškimi,« se nasmehne sogovornica.