• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidl Slovenija napovedal dirko z nakupovalnimi vozički

Lidl Slovenija je v zahvalo svojim sledilcem na Facebooku (januarja so uspeli preseči številko 300 tisoč) danes začel s posebno oglaševalsko akcijo »Lidlovih 300.000«. Poleg vse nagradnih iger in aktivacij tri srečne izžrebance čaka dirka z nakupovalnimi vozički.

Foto: Pixabay

Akcija bo potekala od 21. januarja do 3. februarja 2019. V tem času se bo v eni izmed Lidlovih ljubljanskih trgovin odvil zaključni dogodek, katerega vrhunec bo velika dirka z nakupovalnimi vozički. »Našim prijateljem na Facebooku bi se radi zahvalili za izjemno podporo, ki nam jo vsa leta izkazujejo na tem družbenem omrežju. Obljubljamo, da bomo v času kampanje poskrbeli za veliko zabave in bogate nagrade, pozabili pa ne bomo niti na dobrodelnost,« je povedala Anja Avberšek, skrbnica družbenih omrežij v Lidlu Slovenija.